Skrivet av

Fredrik Stengarn

27 september
2016

Löpande PR-stöd | Relationsmarknadadsföring i sociala medier lyfter Lantmännen Unibakes varumärken | Lantmännen Unibake

Lantmännen Unibake har valt Four PR som byrå att ta hand om deras relationsmarknadsföring för varumärkena Hatting, Korvbrödsbagarn och Bonjour.

Samarbetet har pågått sedan 1 december 2012. Dagens Media berättar om det inledande samarbetet här. I februari 2015 kunde vi berätta om att Krovbrödsbagarn hamnat under vårt tak och vid årsskiftet 2016/2017 blev det också klart att vi även fått förtroende att förvalta varumärket Bonjours relationsmarknadsföring i sociala medier.

Arbetet med Lantmännens varumärken i sociala medier kräver flexibilitet och snabbfotade insatser. Såhär säger Lars Olander, marknadschef på Lantmännen Unibake om samarbetet:

”Vi har jobbat med Four PR i flera år nu. De förstår oss väl och har en gedigen kompetens och skarpt utförande när det gäller att driva våra varumärkens kommunikation i sociala medier.”

Läs mer om Lantmännen Unibake på www.lantmannen-unibake.com

Vill du veta mer? Kontakta

Fredrik Stengarn

I kaffemaskinen just nu

White Label – Kraftfull, mörk, krämig karaktär med förförande toner av choklad och nötter

Håll dig uppdaterad

Få de senaste nyheterna från Four PR

Tack för din anmälan! Vad kul att du vill ha vårt nyhetsbrev!