Stureplansgruppens nya satsning
Skrivet av

Martin Ruist

18 maj
2011
18 maj
2011

Stureplansgruppens nya satsning

Runt Stureplan i Stockholm huserar ett antal fantastiska nattklubbar. Sveriges danspuls-centrum nummer ett om ni frågar en gammal Stockholmare som mig.

En hel del av de här nattklubbarna drivs av Stureplansgruppen. För att nämna några återfinns, Sturecompagniet, Hell’s Kitchen och Spy Bar.

I detta nu så lanserar Stureplansgruppen en ny nattklubb i anslutning till Stureplan. Och nu kommer vi till det verkligt spännande. De använder Facebook i lanseringen av nattklubben.

De har låtit upprätta en Facebook-”gilla-sida” där arbetet med den nya nattklubben går att följa. Det har här lagt upp information och en teaser-video för att skapa en förväntning inför vad som komma skall, och mer material är att vänta. Intresset är skyhögt och i skrivande stund gillar inte mindre än 5 169 stycken Stureplansgruppens nya satsning.

Att bygga en lansering på förväntning är ett beprövat koncept som fungerar mycket väl. Det är många spända Stockholmsbor som är spända på att se vad Stureplansgruppen kommer att presentera. Det enda konkret officiella är att; ”Stureplansgruppen öppnar en ny sommarklubb i direkt anslutning till Stureplan”.

Så med spänning följer vi utvecklingen av vad som kanske blir Stockholms hetaste nattklubb.

Vill du ”gilla” satsningen klicka här.

Bild lånad av facebook.com/stureplansgruppensnyasatsning

/Filip Jarl, VD

I kaffemaskinen just nu

White Label – Kraftfull, mörk, krämig karaktär med förförande toner av choklad och nötter

Håll dig uppdaterad

Få de senaste nyheterna från oss och PR-världen Klicka här för att prenumerera på Pricksäkert.