Pepsi refresh project
Skrivet av

Four PR

22 juni
2011
22 juni
2011

Pepsi refresh project

För ett tag sedan drog Pepsi refresh project igång vilket kort och gott går ut på att man kan skicka in sin egen idé om något som behöver ”refreshas” och då vinna 100 000 kr för att förverkliga det med. I idéjuryn har man placerat Blondinbella och Björn Ranelid och man har även valt att utse September till projektets ambassadör. Målet är att uppmuntra ungas idéer och entreprenörskap, vilket passar bra ihop med Blondinbellas engagemang överlag angående just detta. Utöver den svenska versionen så körs Pepsi refresh project i över 25 länder och man lägger stor vikt vid den digitala plattformen och de sociala medierna, bland annat Facebook.

Roligt för den kreative och engagerade!

I kaffemaskinen just nu

White Label – Kraftfull, mörk, krämig karaktär med förförande toner av choklad och nötter

Håll dig uppdaterad

Få de senaste nyheterna från oss och PR-världen Klicka här för att prenumerera på Pricksäkert.