Four PR testar nytt grepp i jakt på fler kunder
Skrivet av

Martin Ruist

17 november
2011
17 november
2011

Four PR testar nytt grepp i jakt på fler kunder

Det är svårt för unga förmågor att etablera sig på marknaden. Därför testar vi på Four PR ett nytt grepp i vår ständiga jakt på nya kunder. Precis som företag söker och beskriver önskade medarbetare med platsannonser väljer vi nu att använda liknande grepp.

Vi tycker att det här är ett roligt grepp och beskriver vår vilja att tänka i nya banor. Vi vill komma i kontakt med kunder som delar de ambitionerna med oss” berättar Filip Jarl, VD på Four PR.

UPPDATERING: Four PR:s nya taktik uppmärksammas i branschtidningarna Dagens Media och Resumé. Läs Dagens Medias artikel här och Resumés artikel här.

Läs ”platsannonsen” i sin helhet här.

I kaffemaskinen just nu

White Label – Kraftfull, mörk, krämig karaktär med förförande toner av choklad och nötter

Håll dig uppdaterad

Få de senaste nyheterna från oss och PR-världen Klicka här för att prenumerera på Pricksäkert.