Maria Montazami presenterade väder i kampanj för Svenska kyrkan
Skrivet av

Four PR

26 mars
2012
26 mars
2012

Maria Montazami presenterade väder i kampanj för Svenska kyrkan

Svenska kyrkan har kickat igång kampanjen ”Utrota hungern” för andra året i rad, och det går ut på att folk kan utmana varandra för att samla in pengar till kyrkans internationella hjälparbeten. Med sig har de en rad olika kändisar, så som Maria Montazami, Filip och Fredrik, Parisa Amiri, Amanda Schulman samt Hannah Widell. 

Marias utmaning var att få läsa upp vädret i TV4 under måndagsmorgonen, och det utlovades ”mycket härliga grader!”. Det är svårt att inte älska henne! Kampanjen är framtagen tillsammans med Forsman & Bodenfors och verkar redan ha blivit en succé.

Maria%20Montazami%20l%C3%A4ser%20v%C3%A4dret

I kaffemaskinen just nu

White Label – Kraftfull, mörk, krämig karaktär med förförande toner av choklad och nötter

Håll dig uppdaterad

Få de senaste nyheterna från oss och PR-världen Klicka här för att prenumerera på Pricksäkert.