Stockholm fortsätter att göra häftiga montrar med iPads
Skrivet av

Martin Ruist

27 mars
2013
27 mars
2013

Stockholm fortsätter att göra häftiga montrar med iPads

Förra året gjorde Stockholms stad succé på fastighetsmässan MIPIM i Cannes genom en nyskapande och fängslande presentation av Erik Rosales och Charlie Caper, med sju iPads. Videon fick snabbt över en miljon visningar på YouTube.

När årets MIPIM-mässa gick av stapeln var Erik och Charlie självklart tillbaka. Den här gången med nio iPads och en whiteboardtavla. Att göra uppföljare kan vara svårt. Till skillnad från första gången finns det massor av förväntningar, som är betydligt svårare att överträffa. Men personligen tycker jag att de lyckas väldigt bra. Ipad act 2 är ännu mer imponerande än den första. Välregisserat, skickligt genomfört och på helt rätt nivå.

Ta en titt själv:

I kaffemaskinen just nu

White Label – Kraftfull, mörk, krämig karaktär med förförande toner av choklad och nötter

Håll dig uppdaterad

Få de senaste nyheterna från oss och PR-världen Klicka här för att prenumerera på Pricksäkert.