Löpande PR-stöd | Relationsmarknadsföring i sociala medier lyfter Lantmännen Unibakes varumärken
Skrivet av

Martin Ruist

27 september
2016

Löpande PR-stöd | Relationsmarknadadsföring i sociala medier lyfter Lantmännen Unibakes varumärken |Lantmännen Unibake

Lantmännen Unibake har valt Four PR som byrå att ta hand om deras relationsmarknadsföring för varumärkena Hatting, Korvbrödsbagarn och Bonjour.

Samarbetet har pågått sedan 1 december 2012. Dagens Media berättar om det inledande samarbetet här. I februari 2015 kunde vi berätta om att Korvbrödsbagarn hamnat under vårt tak och vid årsskiftet 2016/2017 blev det också klart att vi även fått förtroende att förvalta varumärket Bonjours relationsmarknadsföring i sociala medier.

Arbetet med Lantmännens varumärken i sociala medier kräver flexibilitet och snabbfotade insatser. Såhär säger Lars Olander, marknadschef på Lantmännen Unibake om samarbetet:

”Vi har jobbat med Four PR i flera år nu. De förstår oss väl och har en gedigen kompetens och skarpt utförande när det gäller att driva våra varumärkens kommunikation i sociala medier.”

Läs mer om Lantmännen Unibake på www.lantmannen-unibake.com

Vill du veta mer? Kontakta

Martin Ruist

I kaffemaskinen just nu

White Label – Kraftfull, mörk, krämig karaktär med förförande toner av choklad och nötter

Håll dig uppdaterad

Få de senaste nyheterna från oss och PR-världen Klicka här för att prenumerera på Pricksäkert.