Bra reklamkoncept
Skrivet av

Martin Ruist

11 oktober
2012
11 oktober
2012

Bra reklamkoncept

Vi satt här på Four PR och diskuterade vilka reklamkoncept de olika telebolagen använder sig av. Tele2 har Frank, Tre har sin 3-man, Telenor har sin familj osv.

Sen kom vi in på Telia. Vi blev då först väldigt osäker på hur deras reklam är uppbyggd just nu, men sen kom vi på att Telia just nu använder sig av konceptet: man slösar bort tid med långsam uppkoppling.

Telebolagen har ofta väldigt underhållande reklamer och en personlig favorit hos mig är den nedan här. Riktigt träffsäker reklam som Telia gjort.

/Filip

I kaffemaskinen just nu

White Label – Kraftfull, mörk, krämig karaktär med förförande toner av choklad och nötter

Håll dig uppdaterad

Få de senaste nyheterna från oss och PR-världen Klicka här för att prenumerera på Pricksäkert.