Öfverklassgeneratorn letar sig billigt in i DN.
Skrivet av

Martin Ruist

23 maj
2012
23 maj
2012

Öfverklassgeneratorn letar sig billigt in i DN.

Igår var det prinsessdop och för alla oss som inte blev bjudna spreds Öfverklassgeneratorn som en löpeld. En enkel idé – slumpa fram ett smeknamn som passar i Öfverklassen. Uppenbarligen var idén så briljant att den letade sig in i DN i morse också. Det är bara ett av många exempel i raden på att tidningarna gärna plockar in material från andra källor som ger enkla nyheter. Det handlar idag ofta – men långt ifrån alltid – om att fylla tidningen på så kort tid som möjligt. Det ger dig möjligheter att synas – med hjälp av ett aktivt mediearbete. Så tänk PR och se till att du syns också!

I kaffemaskinen just nu

White Label – Kraftfull, mörk, krämig karaktär med förförande toner av choklad och nötter

Håll dig uppdaterad

Få de senaste nyheterna från oss och PR-världen Klicka här för att prenumerera på Pricksäkert.