Nöjda kunder syns på Twitter
Skrivet av

Martin Ruist

8 oktober
2013
8 oktober
2013

Nöjda kunder syns på Twitter

I går eftermiddag landade vi hemma igen efter två dagar på Promotionbåten med mycket och roligt arbete med att sprida resultatet av YH Mälardalens tre första år. Ibland är responsen från nöjda kunder extra snabb, för alldeles nyss dök det in ett tweet.

Jag tänker att tweetet talar för sig själv, och ja, jag publicerar det här som ren egoboost.

Tweetet är också ett skolexempel på hur en rekommendation som sägs på ett slutet möte, med begränsat antal mottagare, snabbt kan sprida sig vidare tack vare Twitter och andra sociala medier. Och den rekommenderande personen eller kunden behöver alltså inte ens själv vara aktiv på Twitter.

Heja oss, och ha en fortsatt trevlig tisdag!

I kaffemaskinen just nu

White Label – Kraftfull, mörk, krämig karaktär med förförande toner av choklad och nötter

Håll dig uppdaterad

Få de senaste nyheterna från oss och PR-världen Klicka här för att prenumerera på Pricksäkert.